W czym ćwiczenia mi pomogą?

Czy chcesz czuć się lepiej, mieć więcej energii, żyć dłużej i bardziej komfortowo? Zacznij ćwiczyć.

Trudno dłużej ignorować korzyści zdrowotne jakie wynikają z regularnej aktywności fizycznej. Nie ważne w jakim jesteś wieku, jakiej płci i jaka jest dziś Twoja sprawność fizyczna. Przeczytaj o korzyściach, jakie możesz odnieść zaczynając ćwiczyć.

Ćwiczenia kontrolują masę ciała

Aktywność fizyczna pomaga utracić masę ciała lub utrzymać prawidłową. Wiadomo, że im intensywniejszy wysiłek, tym więcej kalorii tracisz, ale nie trzeba ćwiczyć wielu godzin dziennie, aby odczuć korzyści ćwiczeń. Możesz zacząć ćwiczyć dwa razy w tygodniu i zwiększyć ilość codziennego ruchu poprzez wybranie schodów zamiast jazdy windą, spaceru jazdy samochodem lub wysiąść z tramwaju przystanek wcześniej.

Ćwiczenia pomagają w walce z chorobami

Ćwiczenia pomagają zapobiegać chorobom serca i wyrównują ciśnienie krwi, niezależnie od Twojej obecnej wagi czy sprawności fizycznej. Aktywność fizyczna pomaga podwyższyć poziom „dobrego” cholesterolu oraz sprawia, że wystąpienie zaburzeń układu krwionośnego znacznie się obniża. Ćwiczenia pomagają zapobiegać lub regulują takie problemy zdrowotne jak: zespół metaboliczny, cukrzycę typu 2, depresję, artretyzm czy udar. Wzmacniają także kości, co chroni przed osteoporozą lub znacznie opóźnia jej rozwój.

Ćwiczenia poprawiają nastrój

Jeśli chcesz poprawić sobie nastrój, albo ochłonąć po trochę stresującym dniu, ćwiczenia skutecznie Ci w tym pomogą. Godzina ćwiczeń lub intensywny spacer stymulują wydzielanie endorfin, które sprawiają, że czujesz się lepiej, jesteś bardziej zrelaksowana, stajesz się pewniejsza siebie i rośnie Twoje poczucie własnej wartości.

Ćwiczenia zwiększają poziom energii

Jeśli czujesz zmęczenie i wyczerpanie, ćwiczenia pomogą Ci wzmocnić mięśnie i wytrzymałość. Ćwiczenia i aktywność fizyczna sprawiają, że dotlenisz organizm, a krew krążąc szybciej lepiej odżywi komórki, wzmacniając układ krwionośny. Kiedy Twoje serce i płuca pracują lepiej, masz więcej siły wykonywać codzienne czynności.

Ćwiczenia pozwalają spać lepiej

Jeśli nie możesz zasnąć lub budzisz się wcześnie niewyspany, regularne ćwiczenia pomogą Ci zasypiać łatwiej i sprawią, że Twój sen będzie głębszy.

Podczas ćwiczeń możesz się dobrze bawić

Ćwiczenia i aktywność fizyczna pozwalają oderwać się od codzienności, dać Ci poczucie, że robisz coś dla siebie. Poza tym dają możliwość aby spędzić trochę czasu ze znajomymi, lub zawrzeć nowe znajomości z ludźmi, którzy mają podobne cele czy zainteresowania. Więc nie zastanawiaj się dłużej, wybierz aktywność, która Ci odpowiada i zacznij ćwiczyć.

Ćwiczenia pomogą Ci czuć się lepiej, dadzą wymierne korzyści zdrowotne oraz sprawią, że dobrze spędzisz czas. Jeśli masz wątpliwości, czy możesz zacząć ćwiczyć bezpiecznie, zapytaj swojego lekarza lub skontaktuj się ze mną, aby omówić jaki rodzaj ćwiczeń będzie dla Ciebie najbardziej komfortowy.

Możesz skontaktować się  ze mną poprzez wysłanie wiadomości z formularza, albo dzwoniąc pod mój numer telefonu, który znajdziesz w zakładce Kontakt.

KINESIOLOGY TAPING | LIGTING BEZ SKALPELA | Kontakt